Sunday, June 27, 2010

ලඳුනි ඔබ කොහෙද



















විදුලිබල මණ්ඩලයේ කාර්යක්ෂමතාවයට පිOසිදුවන්නට, පොද වැස්සටත් විදුලිය ඇණහිටින බැවින් වෙනදා මෙන්ම අදත් විදුලි ඇණ හිටීමක්............
සවස්වරුවේ වට වර්ෂාවෙන් මතුවූ කාලකණ්නි කුසීතකමත් දරාගෙනම මම කළුවරේම ආලින්දයට සක්මන් කරමි.ආලින්දය කෙලවෙරෙහි වූ වැලින් ලියන ලද ලී පුටුව මට පහසුව සපයයි.මම එහි වාඩිවී ගෙමිදුල දෙස බලා හිඳිමි.අහස් කුස පුරා සරනා ඝන අන්ධකාරය,අතොරක් නැතිව නදදෙනා විදුලි'කුණු එලියෙන් ඒකාලෝක වෙයි.........
මගේ මනස අයාලේ සරිසරයි.සිහින් පොද එකිනෙක ඇද වැටේ.තව ටික වෙලාවකින් මෙය අනෝරා වර්ෂාවක් බවට රූපාන්ත්‍රණය වනු ඇත.කැට කපන වර්ෂාවක් පිලිබඳව දෙඇසින් දකින හැම මොහොතකම මා අමුතුම නැවුම් හැඟුමකින් වෙලීයයි.ඒ ඈ පිලිබඳවත් ඈ හා සබැඳි අසිරිමත් සිද්ධිදාමයත් ස්මරණය වන බැවිනි……….

අනෝරා වැසි පතිතව
මුළු නුවරම ජලමුළු ගැන්වෙයි
බිඳුනු උළුකැට අතරින් රූටාවිත්
ජල බිඳිති රිය නැවතුමේ පොලොව සිපගනියි

හමනා සුළගට හාවුනු ජල බිඳිති
විසරිතයක්වී
කයපුරා දැවටේ
එකනෙහි කුඩයක් අතින් දරා
තෙත බරිතව
වරුසාවෙන් බේරීමට
පොත්මිටිය ලැමැද තුරුලු කරගත්
යුවතියක් පාර කොන මැවේ…..

මම ;
ඇය දෙස නෙතු අයා බලා හිඳිමි
සිහිනිඟට පහලින්වූ පුළුලුකුල
මෝරා වැඩුන ලැම හOස යුවල
තෙත බරිතව ඇතිරුණු ගවොමට
නාරි දේහයේ මනා හැඩ දිස් වෙයි
සුසන්ඨානතාවක්මැයි ඇය
පුර්ව කර්ම ඵලදුන්....

ඈ නෙතු මා නෙතු හා ගැටෙයි
ඈ නිසොල්මනේ මා දෙස බලා හිඳියි
මනරම් රුවකි එය දෙව්ලිය රූ පරයනා
අවිඥානකවම ඈ දෙසට පා තබමි මම
තබන තබනා පයක් පාසා
දෙපසින් සුන්දර උයනක් මැවෙයි
කදිම ෆැන්ටසියකි එය
බොලිවුඩ සිනමා දසුන් පරයනා......


හදිසියේම යතට පා තබමි මම
මුහුණ පුරා ගලාගිය බොරදිය පහරට
ඈ ඉදිරිපස නැවත්වූ අතිනවීන මොටෝරියේ
බ්‍රිස්ටන් ටයර වෙතින් මුදාහල…..
මා දෙස ඇසිල්ලේ බලාගෙනම
ගොඩවූ අයුරු රථයට
තවමත් මාසිත්හි හොල්මන් කරත්

දෑ අවුරුද්දක් ගෙවුනද
නොහැකිය තවම මකා දැමුමට
හද පතුලේ ගිලී සන්ථානගතවූ
ඒ විස්මිත රුව
නිදිසුව සොයා දෙඇස් පියවූ කලද
වහා'විදින් නිදි ගැට බිඳලයි ඇය

සොයමින් ඔබ වාතවෙමි මම
තවම......
ලඳුනි ඔබ කොහෙද
අනේ!කියනු මැන.......

No comments:

Post a Comment